BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, August 20, 2009

bukak posa!!!!!

Geng!!!.....
sempena bulan posa nih.... arau n aku nak arrange bebuka posa utk bebudak dib9497 ni.. mai la sama sama kita berbuka dan juga merapatkan lagi silaturrahim yg dah lama rapuh diantara kita ini... tempat kat mana belum tahu lagi... tp andaikata kome ada cadangan, sila la kemukakan... supaya senang nak info semua orang... paling cepat aku rasa kita buat awal2 posa la... paling lambat pun 2nd week posa... nnt aku keep posted...

mekacih...

Korbeng Saorang Kelaun

7 comments:

s.k. said...

posa pon tak stat lagi dah kira nak bukak posa...

bagitau ja tarikh n tempat .. takyah tanya byk pendapat..nnt susah..ramai yg nak bg idea tp tak ramai yg nak tlg nanti..

apa susah pi bukak posa umah arau la.. shah alam ja..

arau said...

rumah aku bleh jer, bagi tau bila.....bleh korang dtg kemas rumah aku.....hehehe

s.k. said...

aku cadang tarikh .. 31 Ogos ..sambil bukak posa boleh sambut merdeka sekali..

aritu semua org cuti...sesuai la kot.. koben hang yg ajak.. cdgn pon dah dibagi.. apa lagi.. pi booking ka apa yg patut ..

ombakpenari said...

31 ogos????... arau plan buka posa utk lelaki saja...x nak bwk bini... camana??? tp awek bole bwk... bini je tinggai umah..amacam?

deen said...

aku on !!!

ombakpenari said...

dean on tu wey...sbb dia posa penuh setakat nih...dia la paling letih skali..slalu tido siang ari...tipon x angkat..

s.k. said...

kalau nak bukak posa geng lelaki ja pon ok tapi kena hari cuti la.. aku nak pos bini aku pi umah mak die..

ok set la 31 Ogos..location mana?? KLCC?? hehehe