BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, July 2, 2007

gambo SLLLLAAAMMM!!!



heheheh... ahak... dapat jugak aku gambo slam nih.. tapi aku x da pons.. x pa.. mungkin aku yg tangkap gambo nih.. heheh.. gambo hitam putih tu aku x tau time bila arau tangkap.. mungking time diaorg reramai dtg kl kot.. gambo slam ni aku x tau bilik sapa dah.. bilik arau kot x pons bilik kamal... kalu gambo ni gi kat pak gad gerenti kantoi diaorang nih.. tp kalu anto skang kat pak gad pons.. dia bole buat apa... nengok je la.. kontol la pak gad... heheheh

10 comments:

acai said...

gambo hitam putih tu masa nak balik kg. antara grp yg terakhir balik selepas abis final exam.

s.k. said...

gambar atas:
ni lepas exam masa part6... memori sungguh itm arau ni.. aku gred UM pon tatau lagu UM...masih ingat lg lagu ITM..tp lagu lama la..

gambar bawah:
geng main slam.. nasib baik takda unsur2 perjudian

N.O.E.R. said...

Main slam dedulu bole le bukak baju.. cuba la nih.. selambak jer perot tuh.. : P

harrisC said...

haa..kita buat reunion main slammm...

rozes said...

aku ingat lagi korg main slam kat umah koben kat d'sara..
kalah - kena pakai helmet busuk terbalik .. ahahahaha..
mamat pun ado pakai. aku ado layi video kek umah koben tuuu... open house hari raya kalu tak silap.

s.k. said...

huhuhu korang ingat tak masa part 1
ada dua ekor setan main judi kat Kempas... lepas tu kantoi kene tangkap..kene denda.. pehtu atas saranan bernas sapa ntah.. pi kutip derma mintak kat bebudak DIB part 1 (kita la tuh) nak bantu setan2 tersebut... aku sampai skrg tak pueh ati kenapa kene dibayar derma pada setan2 tu.. aku tak niat sedekah.. la ni aku kira hadiah la..

N.O.E.R. said...

Sapa Setan gondol tersebut? Aku takleh recall ler.. Adakah dia punya bapak yang femes BPR skang nih?

ombakpenari said...

oit... betul ke bapak dia ketua polis negara skang nih...?? nama memang dah sama.. tapi muka ada la jugak iras iraas... betuoi ka.. sapa bole kompom ini

acai said...

bukanlah. yg kantoi tu ex-class mate nuaq & koben. kan lepas tu dia org kena pegi kem bina negara. yg hang x puas hati pasal apa syed. masa tu pun baru kenal. pegi class sama2. pegi makan kat dewan sama2. aku pun x ingat kena sedekah. halal jerlah...

N.O.E.R. said...

Aku ingat.. budak tu budak jawa nama dia hape ntah.. tak hengatt Amzari ke Jamsari ke lebey kureng ri ri hujungnyer