BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, July 17, 2007

mohamad anaqi qarin b. m. yusri


JEMPUTAN! JEMPUTAN!!
geng, ini la jr aku. insya-Allah, pada hari sabtu 11/8 akan diadakan besday parti anak aku yang ke2 ni. jemput la dtg beramai-ramai, hanya kengkawan yg aku ajak. makan pun ala kadar je, nasi, telur n kicap. tp yg penting... kita bole main slam skali lagi.. aku buat kat umah aku di damansara damai. sila dtg, jln x jam dah.. sesapa yg jauh tu dijemput skali mana la tau ada dtg kl ke time tu.. tp yg dekat tu jgn mengada ngada x dtg pulak..

41 comments:

acai said...

anak kau aku bg seposen cukup ye. apasal x buat kat mcd macam besday kakak dia last year?? aku prefer kat mcd lg. heheheheh
p.s: nama anak kau mcm nama kumpulan rock / metal. gua cayalah sama lu

ombakpenari said...

tak dak hal.. seposen pons x pa janji dtg.. buat kat mcd susah sket anak aku ni kecik lagi.. kang time nak main game dia melilau ke mana pulak.. susah la x enjoy... lagi satu reason.. financial bapak dia x mengizinkan lagi.. tp kalu korang uncle uncle dia nak sponsor.. bole je...

ps: nama kumpulan rock pebenda... sex pistol la 'anaqi in UK' atau utey in uk atau acai tinggal kat uk (bkt antarabangsa) atau jibong nak pegi uk atau apa apa aje laaa...

s.k. said...

huhuhuh... next yr besday hg wat plak kat umah acai...mesti enjoy..heheh lepas tu next-next yr kat umah arau plak..next-next-next yr kat kedai din plak.. next-next-next-next yr.. buat kat umah acai balik.. hehehe

acai said...

adala. x salah aku uk band - anarchy. dr sponsor anak kau, baik sponsor anak aku.
syed, besday anak hang bila? buat kat putrajayalah. sempena increment org gomen.

s.k. said...

besday anak aku dah lepas la... hehehe aku tak sempat le nak wat besday2 ni.. sape le aku ni kan.. hehehe

N.O.E.R. said...

Hang adalah Syed Khairil Imran Bin Said Halim

rozes said...

best day hah ? roger tht.
anarchy ek? apa maksud arab nama anak ko tu ?
syed, ko selalu lepak kedai din ker ?

ombakpenari said...

maksud arab kecantikan kot.. lebih kurang gitu la... aku pons x ingat.. tp ada maksud baik la dlm arab..

s.k. said...

rozes... yg selalu lepak kedai din ialah koben sbb die jiran din je...
aku baru je 2 kali pi sana... tp leh gak kita jadikan port berkumpul secara dwi-bulanan ke..

lepas tu kalau dah dtg situ, ko kene le tulung din lipat jersey ke.. display..

aku smlm tulung din potong kertas.. mana leh dok saja..leh la din upah aku makan rempeyek kola kangsar..sedap gak..

arau tlg tgk ja.. tp lenkali kalau nak dtg ..kalau ada kibod ngan speaker komputer lebih leh bg din..

arau said...

hp aku 0192604979

N.O.E.R. said...
This comment has been removed by the author.
N.O.E.R. said...
This comment has been removed by the author.
s.k. said...

nuaq hg dok wat apa tu???

N.O.E.R. said...

Aku try nak masuk gambor.. tak jadi lak

mangan said...

oit koben ko tak angkat aku kol tadi ngaper

along said...

Salam....... comelnya anak hang cobin. .......masih ingat lagi tak????????

leemau said...

kalu member2 yg jauh di mata nie, bley pos tak makanan tu....aler kater je nasi + kicap...ntah2...spagetti ka, blackpepper ka, gun n rozes ka...aik ada ka??? apa2 wish u all the best. rasa2 tak dapat nk gie la beng....ada cuti2 malaysia kt langkawi la masa ni.ALONG!!!!!!!waaa.....ALLOOONNNGGGGG!!!!!!!

ombakpenari said...

alongg... welkam welkam.. mmg la... bapak dia lagi comey... gila punya comey.. pekabor along... skang ni kat mana kl ke dah putrajaya.. lama x sembang...

Jai Acqhtar Abdullah said...

kubin..aku insya allah datang umah hang..tadi p Ikea carik present utk baby boy hang..aku mai dgn kawan penyeri hidup, siang dan malam... :P
~cupin the great~

s.k. said...

huii sib baik aku takda pinjam duit ngan along...hehehe

cupin.. oitt cupin tha jayzee from kulim.. watcha doin' man...

s.k. said...

Pesanan dari seorang rakan kita;

Apa habaq...

Aku baru tahu ada blog utk student dib9497... aku la nie Assam!
Aku tak boleh join chatting blog... citibank punya internet nie banyak sangat depa block!

Apa pun kirim salam dekat semua yg masih kenai aku! Email & direct line aku kat bawah! Nie no hp aku 012-4712864 (Penang line) and 012-6891807 (KL line).

Best Regards,
Nasri

Outsourcing Unit
Assistant Manager
Citigroup Transaction Services (M) Sdn Bhd
Tel: 604-200 6259
Fax: 604-228 7759
Email: nasrisham.ismail@citigroup.com

Jai Acqhtar Abdullah said...

oit syed khairil..m doing gud..sapa assam ni?
p/s: pokok asam, asam kumbang, assam(nama tempat kat india)??aku lupa la..maklum lah Melayu mudah lupa.

yusrichu said...

ala asam kering tu..

yusrichu said...

cobin, ko ni tak ade menu lain ker..asyik asyik kicap,telur. tamabah la petai ke, cencaluk ke, budu ke.. anyhow wish your son happy birthday.

harrisC said...

hangpa jgn dok buat lece..oit cupin sjk jd org kl ni, dh ubah nama no..aku gk yg masih memajukn negeri..

mangan said...

oit harris ...
hang punya kawang baik dok mana
wang ganu ... lagi satu det ngan rommate dia getong mana pi ... dok jalan pegawai lagi ka ...

s.k. said...

harris hang dok kat bimb pokok sena lg ka?? bila hang nak menikah.. ??

Jai Acqhtar Abdullah said...

bukan saja2 boh la harris oitt..aku rasa mcm nak balik kulim, memajukan daerah..tapi kejer cam aku tadak la kat sana....kureng...so dok la KL..wpun tak brapa suka...apa bleh buat..

s.k. said...

jayzee ni kalau dpt masuk kedah civil service.. mesti leh dpt jadi do.o kulim...

rozes said...

oOOoo asam .., tak ingat aku full name asam nieh.
hampa sembang mcm kat dlm forum..
cupin .., jom balik kampung...!

harrisC said...

oit mangan..yg tu hg kena tanya haris A..aku harris C...utk syed, aku masih kt pokok sena lg la...masih memajukan ekonomi islam...utk cupin...hg nk jd do kulim tu..hg kena pasang kabel baaaiikkk punya la nk masuk kcs tuh..

mangan said...

ooo haris c ...
aku pon lupa muka hang camana tah
hang da kwin lom ...

N.O.E.R. said...

Alaaa mangan.. muka dia yang pakai spek mcm superman kulit putih mata coklat ex sarimah dulu.. hengattt tak???

Unknown said...

eh mangan 2 sapa a,kelas mana dulu...sesapa bleh bgtau aku

harrisC said...

ya betui nuaq..itulah aku..nk bg hg ingat lg..aku besa jd roomate din siam..

mangan said...

zahratul aini,
mangan adalah nasir
muka ko mcm rapidah aziz kan ..
sekarang mcm manja ker mcm lara ?;-)

ombakpenari said...

hahahha.. muka cam rapidah aziz... heheheh... skang ni dia dah lara la mangan.. gila punya lara.. silap silap lara croft!!!

yusrichu said...

mangan ko keje mana ..

leemau said...

kalu korang nak tau, harris dulu ada skandel ngan din siam...sebagai roomate sejati...tapi nak tau citer lebih lanjut...hampa tanya harris sendiri la.....

leemau said...

kalu korang nak tau, harris dulu ada skandel ngan din siam...sebagai roomate sejati...tapi nak tau citer lebih lanjut...hampa tanya harris sendiri la.....

Unknown said...

oo hang ka nasir hehe manala aku tau ko nyer gelaran....2 muka aku taim tua nanti hehehe, besa skit dari lara je hehehe