BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, June 4, 2007

3 Yus!!!


fuhh... sebagai introduction, aku selitkan gambo tiga orang Yusri dalam DIB9497. heheh, si utey dah ada kat london, si jibong skang kat CIMB, aku jugak yang melompat lompat keja. itu hari utey ada call aku dari sana, memacam la citer. pueh jugak la dia pegi jenjalan tengok tempat orang. 2nd child lahir sana la pulak. alhamdullillah la dah rezeki dia. bagus la. si jibong ni tak tau apa citer latest. anak berapa tah. dulu dengar duduk kat damansara perdana. duduk situ lagi kot. dia memang suka buat hal sendiri mamat nih.

8 comments:

acai said...

ada gambo lain ke?
gambo room mate mana?

N.O.E.R. said...

Korbeng.. aku roomamte mu.. mana gambaq aku wehh??!!

s.k. said...

bile tgk gambar ni mcm sempoi jer.. tp paling boring ngan mamat paling kiri tu... nnt die nak pi uk tuh nak sambung master... poyo je nak pi uk baru le nak tipon..ape ingat aku heran ke...

deen said...

...nak sambung master? apa dia ingat dgn cara mcm tu dia dpt jd hokage ke 5?
p/s:orochi maru..

s.k. said...

menda apa tu din?? sungguh komplikated perkataan yg hang guna tu..

acai said...

kena layan naruto, baru tau

yusrichu said...

uteh disini..keep in touch. yusrichu@gmail.com

deen said...

..when i come around..