BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, June 19, 2007

rumah arau lagi....


ni time makan tadi tu la.. lupa nak masuk.. ko tengok muka kapten din siam.. fuh ganas.. skang ni kapten tu.. jangan memain.. sekali dia suruh ko kawad.. terkucil ko... lama dah x contact dia.. kali last dia contact aku sebab ada pulak geng dia nak ambik personal loan.. letey gua.. tapi suara pun dah garang dah.. x dah cam dulu.. mamat ni pernah terkantoi dgn aku dulu.. aku masuk bilik dia.. member tengah menari la pulak.. hahah... jgn marah din... holaaa

2 comments:

yusrichu said...

aku jumpa dia kat seremban tahun 2006, masa tu kapten. tapi sekarang tak tau la mejar vka kerusi ka. kem dia kat sikamat seremban. dia kahwin dengan kawan ain,

deen said...

aku jumpa budak koben ni thn 94,95,96,97,98,99,00,01,02,03,04,05,06,07, masa tu dia bukan kapten,tapi skrg pun dia bukan kapten gak,kem dia kat sg buluh..
dia kah---...pun bukan dgn kwn --- gak...