BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, June 23, 2007

kenangan acai!!


aku paling suka gambo nih.. ko tengok acai.. dlm diam tu.. saja je dia begambo belakang.. dia sebenarnya mmg nak masuk jarum.. tp dia tau time tu competition tengah sengit... tu yg dia masuk shah alam tu.. ingat nak repeat.. tp kat shah alam ada competitor lagi sengit.. dia try pulak time dah keja.. tetapi melepeh jugak.. alih alih dia frust.. terus sangkut ngan satu opis.. ok la tuh... skang ni pons dah anak 2.. rezeki geng.. ada la sebab tu cai.. ingat ayat ni.. good things will come to those who wait!!... cewahhh.. berfalsampah pulak dah aku.. jgan marah cai.. hidup acai dgn seluar kotaknya...

35 comments:

deen said...

..bila yg tertulis utk ku
adalah yg terbaik utk mu
kan ku jadikan kau kenangan
yg terindah dlm hidupku
namun takkan mudah bagiku
meninggalkan jejak hidupmu
yg terukir abadi sebagai
kenangan yg terindah...

acai said...

kau yg tersungkur, aku plak yg kena lebih ye. koben, kau jgn lupa. kau pun ada citernya juga. till the next part.
jeng...jeng..jeng

acai said...

gambo nie masa amir jd presiden dib part 5 rasanya. nie gambo committee member.

arau said...

acai ni malu sgt. alih2 dua2 pasrah. sapa pun tak dpt.

s.k. said...

abih sapa yg dpt?? yg dpt plak takmo...pi cari kontol jugak.. sian....

rozes said...

acai, ko tgh pegang apa tu ?
sapa la yg sponsor air kotak tu, sampai kitorang terpaksa angkat air kotak tu mcm iklan yeos plak.

acai said...

arau kasi pecah lobang aah. mana malu. aku nie terlebih hensem. itu pasallah.

aku pegang air kotak gak. cuma posisi pegang bawah sikit. jgn ada yg salah faham.

N.O.E.R. said...

Aku suka ayat hang koben.. Good thing will come for those who wait.. Aku rilekk jer... ingat nak berawek-awek.. tapi aku malu ... hehehe.. Cam siutt jer stmt aku neh..!

acai said...

nuaq nak tunjuk baik konon. hang jgn lupa citer tut* masin tu.
hang lg advance dr kami.

* ditapis oleh LPF

s.k. said...

isk isk.. tpkan nuaq.. lepas dah kawin ni..dah ada anak sorang.. rasa senang plak nak bermesra-mesra ngan awek2 ni.. berbanding masa bujang dulu kan.. hehehe cabaran nih.. aku tgh alami ni.. syy jgn bitau bini aku..

rozes said...

aku ingat aku jer kena syndrom nih..
syed, welcome to the club laki org.. he he he he =P

acai said...

ooit syed/rozes, gatai nampak.
bukan apa tu, dah ada pengalaman. kan pompuan zaman skrg nie suka laki yg matang (ala2 umur 30an).
nasib baik aku dah tukar koje, kalau kat tempat lama, bini aku asyik risau jer.

s.k. said...

bini tak tau takpe... yg penting kita jujur.. awek2 dah tahu kite dah kawin.. tui dak rozes?? acai.. dah tukar tpt keje le best.. bini tatau..ekekeke

N.O.E.R. said...

Aku yang boroi giler ngan botak kat tengah pulak tu ada awek aweks yang dok menggarit.. tapi aku cool jerr... Tapi betoi le acai/syed, dah kawen ni, aku pon kene syndrom ni.. jgn syndrom EMOS suda.. (Emosional Masturbate Overdrive Syndrome).. hehehe..

s.k. said...

acai ni pon kan leh caya ni.. ada le ni saje je takmo bgtau.. tp nuaq.. awek2 ni bukan nye nak bcinta serius ngan kita pon.. sekadar nak companionship je.. nak ada teman utk bercerita.. nak ada teman nak mengadu.. nak jln-jln..mkn-mkn.. nak hepi2 je.. layan je la..tp jgn sampai terkantoi ngan bini dan berhabis duit ringgit dah ler..

acai said...

macam tgh buat jer syed tu.
anyway, wish you all the best, good luck and don't get caught by first wives club. hehehe

deen said...

Woi syed !!
ada lebih ke?
bak sikit..

s.k. said...

lebih ape din?? lemak aku yg lebih ada la.. nak ke?? hehehe..

arau said...

aku pun dah join the club.....tapi memang syndrome la...........dulu aku kata org............aku yang terjebak.......

acai said...

syndrome tu memang hang dah ada sebelum kawin pun arau. setau aku hang salah sorang dr pengasas club tu. hehehehe

ombakpenari said...

aku jugak yang best..maintain je.. lelaki sejati

s.k. said...

isk isk.. ini bukan sindrom atau penyakit.. inilah anugerah.. tp kena hati-hati..bak kata pakcik spiderman 'great gift comes with great responsibility'.... sbb tu spiderman tak penah cuci sawang kat umah die..

acai said...

pandailah hang anugerah. sebelum kawin bolehlah panggil anugerah, lepas kawin cari parah.

N.O.E.R. said...

Bak kata otai Rahim Razali..'Isteri bukan hakmilik.. tetapi anugerah...'

s.k. said...

acai hidup kena ada adventure skit..

acai said...

kalau x kantoi xper.
tp kalau kantoi, adventure ke?

N.O.E.R. said...

Kalo kantoi.. lagi adventure.. kahkahkah....

rozes said...

ha'ah adventure gilak..,
What's the diff. btw stress, tension and panic?
Stress is when wife is pregnant,
Tension is when girlfriend is pregnant,
and Panic is when both are pregnant.

acai said...

macam pernah dgr ayat nie. tp kat mana ye??

arau said...

ini topic panas ni.......bwk kes ni ke kabinet

arau said...

BILA MAU BUAT REUNION NI!!!!!!HIDUP AKU ASYIK JUMPA CLIENT JER

acai said...

hanglah organize reunion. hang ada ramai contact ex-araukan. disebabakan hang dari arau & nickname pun arau, hanglah jd cif organizer. we all support you. hehehehe

N.O.E.R. said...

Go Arau go..

arau said...

suruh koben buat ruang email. aku nak contact bebudak ni. kita gi panjat gunung la. best skit..

s.k. said...

Kepada para pengunjung blog ini yg dihormati sekalian, berdasarkan permintaan encik saiful azwan adalah dinasihatkan pihak tuan/puan mengupdate profile anda. Jadi org lain apabila meng'klik' ke nick anda akan keluar le maklumat yg diperlukan.
kerjasama tuan/puan untuk update profile masing-masing amatlah dihargai.

Sekian, terima kasih.

"BERKHIDMAT AMAL UNTUK BLOG INI"

Saya yang menaip.

p.s.Sbg contoh sila klik ke nickname saya sbg rujukan.