BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, June 23, 2007

macam2!



gambo ni aku x sempat nak cut n paste baru.. so korang nikmati je la.. pak aji jgan mara.. gila rapat din tangkap gambo ngan mem' fiza dia.. tapi time ni pons musti pak aji lom tekel lagi piza ni.. din x nak tekel sebab dia duk sibuk ngan leha dia.. hehehhe.. ada jugak la gambo geng pompuan kek sini.. tp bebudak klas C.. klas B dah aku masukkan .. kalu ada bebudak klas lain kasik la akuh.. pueh dah aku mintak..hehhe.. ni pons koleksi en. amir hafidz b. idris..

10 comments:

deen said...

gambar-gambar ini adalah untuk hiasan semata-mata;jadi pihak kami telah menyenaraikan dalam kategori untuk tontonan umum!!

deen said...

masa sblm amik gambo dgn fiza tu, aku suruh dia duduk.. pasal aku x cukup tinggi..

acai said...

sedar pun. hehehe jgn mare din.

rozes said...

super impose gambar ni semua ...

N.O.E.R. said...

Nice pics.. I like!

s.k. said...

ohhh mcm tu ka.. oit pic aku hantaq mana koben..?? tak masuk ke?

Unknown said...

nape klas A takd gambo ni? din ko takde ke gambar kelas kita

yusrichu said...

din, hang punya reason cukup klass..anyhow, terima aje hakikatnya..

Unknown said...

mana gambo ko ngan leha, din? lama x dgr citer pasal dia...

deen said...

Gambo Hor? ntah kt mana tah aku letak dah...
Dengor kata dia sekarang kt Mongolia..buat reseach pasal penanaman belacan secara hirofonik kt sana.
Tp bulan lepas aku ada termimpikan dia,katanya perkahwinan dia x bahagia..lepas tu aku pun basah...