BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, June 20, 2007

arwah mie payat!!!


al fatihah lagi... mlm kolej kempas x silap aku nih.. siap dapat guna PA system kat dewan lagi tu.. lepas tu pasang lagu nirvana... siap bagi tumpah air gas atas lantai.. x silap aku lepas tu diaorang banned utk guna dewan tu buat dinner kolej.. kalu dinner pon utk dinner course je.. ye la.. abih basah lantai dewan dengan air gas.. mau x marah pakcik jaga dewan tuh.. nasib baik x kena tangkap ngan pak gad..

arau gila kurus..

9 comments:

s.k. said...

tribute to suhaimi..

s.k. said...

koben kat atas skali blog ni hang tulih skali hang nya email, aku takleh email dari email biasa firewall opis dah block upload apa2 dokumen ke email asing, aku kene guna email kjaan je ni..

ombakpenari said...

OK on the way to sungai way..

yusrichu said...

tak sangka kami yus bertiga berada bersama allahyarham suhaimi dalam kenangan.alfatihah..

afeezz said...

AL-FATIHAH...

Unknown said...

al-fatihah...

mie payat said...
This comment has been removed by a blog administrator.
s.k. said...

woiii ni sapa memain ni ...nick mie payat plak.. dtg sungguh baru tau.. siut ja..

Unknown said...

mie meninggal masa dia keja kastam ngan abah aku kat padg besar,sempat a jumpa dia masa dia tgh sihat dlu.....