BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, June 19, 2007

kedai din..






kalu korang nak tau. .. ni la kedai rizaudin isa.. heheh.. amcam gempak dak.. member dah jadi tokey besau ni.. bisnis oversea saja.. tapi dia je belum pegi oversea.. ko tengok kedai dia.. buat photostat.. jual jersey... gantung baju bebanyak.. dah macam kedai dobi .. sesiapa nak buat printing.. cari la dia.. ceewaaahhh.. promote sket.... gambo ni baru ambik semalam... 19/6/2007.. sempena nak meriahkan lagi blog inih...
p/s : rizaudin dengan tekunnya melayari internet sambil melayan customer.. apalagi masuk www.dib9497.blogspot.com la tu... heheh

20 comments:

acai said...

promote bisnes ke din?
kalau member lama dtg kedai kau, dpt diskaun ke? hehehehe

ombakpenari said...

bukan setakat diskaun jee.. jersey tu ko bole pakai sesuka hati.. kalu x best ko tukau je ambik lain.. gantung sendiri. hehehhe..


ps brader... member meniaga semua mau murah camana member mau maju... hehehehheh jgn mareee

deen said...

wei..yau mo kow chor!!!!
wallau wehh...
Momantai keyi 'diskaun' hao lei..
Ruguo nimen bu yao lai wo de dian,
wo gei ni you yige shenme jiao de
tiu na seng lor...
mkoi mkoi mkoi sai...

acai said...

apa kau merepek din?
yg aku paham bab diskaun je.
so momantai din.

Unknown said...

assalamualaikum Din...
aku x tau hg ingat aku lg dak...classmate hg. business dah baguih..bila nk kawin? ka dah kawin x jemput aku ngan pak aji....

rozes said...

bagi la alamat kedai .. aha haha ha
suar jeans padang besar takde ke ? =P

afeezz said...

erm... bg le alamat ke kontek nombor ke klu nak promote bisnes...

deen said...

http://lubokprint.googlepages.com/home

ombakpenari said...

din dah kawin dah... masa kat arau lagi dia dah kawin... kawin ngan bunian.. skang ni dia tunggu puteri gunung ledang plak datang meminang dia... tokey besau perut pons besau...

s.k. said...

o

s.k. said...

din...hang wat printing tshirt jugak ka?? kalau aku tau awal2 dah leh pi kat hang.. dah 2 projek opis aku ni...wat tshirt aku amik kat org lain.. kalau tau leh diskas ngan hang...

ombakpenari said...

bukan tshirt je hang bole print.. memcam adaa.. kalu projek baik ko gi la kedai din kalu ko nak projek kat kedai din pon bole awek ramai tu kat situ.. bebudak unitar.. pileh je.. semua din kenal.. siap ngan macha kat area situ pun dia ada contact.. tapi bayo la kot..

s.k. said...

sungguh IT abg din ini..

yusrichu said...

alo kengkawan..kita mesti support din berniaga.jgn asyik mintak diskaun ajer..kedai kedai semua ada.

Unknown said...

baju jersi corak batik ada tak...

s.k. said...

baik ko mintak baju batik corak jersi

deen said...

baju batik kita dulu tu,korang ada simpan lagi?
aku punya abah aku pakai buat g kenduri..
tengok2 ada lagi member2 dia 2,3 org gak pakai kt kenduri yg sama..
tuan punya kenduri ingat geng kompang dah sampai..

arau said...

din, koben........buat t shirt la utk geng kita.................

ombakpenari said...

boleee... design masih blur camanao...

N.O.E.R. said...

T-Shirt bankers masih elok lagi dlm simpanan aku.. alaa yg ada nickname kat blakang tu.. ingat tak?