BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, June 20, 2007

tunjuk bakat!!


ni la gambo part 6... semua mau tunjuk skill nyanyi...

ko nengok pak aji dengan kusuknya... abe li pulak yang slalu nyanyi pakai tuala gi tandas pon tunjuk skill... utey nyanyi beria tuh.. acai tah betul ke idak lirik .. jalal jgan cerita la.. lagu siti dia memang no. 1 time tu.. zaini dgn jai bukan ingat kod pons... cupin pakai gitar sendiri tuh.. rozes dah macam orkhestra pak man telo.. aku bukannya main pon gitar tuh.. tengok awek je mlm nih... semua pakat melaram sakan..

10 comments:

s.k. said...

time ni aku tingat room mate aku nyanyi lagu siti versi suara lelaki.. cayalahh nuaq!!! hehehe

ombakpenari said...

mmg caloi mmg saspek abih.. bukan leh kira dia tu.. siap lagu hail amir n uji rashid lagi...

ps sapa ada gambo time kita main 'slam'kalu ada yg gambo time caloi kena pakai topi kesatria lagi beh.. kasik aku wey.. aku bagi hadiah sapa ada gambo tuh

s.k. said...

kesian kat jalal... tak nampak lirik..

deen said...

ceh..sia-sia je aku bediri belakang zaini mlm tu...

yusrichu said...

aku mana ada hapal lagu..paki nak cukupkan korum ajer..

Unknown said...

yalah sampai sekarang pon aku tak ingat kod lagu..

arau said...

aku ada gambar slam

acai said...

semua tu lakonan semata2. yg penting, naik stage.

deen said...

..hati nye sungguh hitam bagaikan dakwat cine..

N.O.E.R. said...

Macam kenai jer baju batik rozs tu.. Laa aku punya rupanyer..