BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, June 21, 2007

arau kawin!!






ni plak gambo arau... perrghh serba kuning... macam pulut la pulak... budak kecik pompuan tu anak rozes..mmg macam rozes... tapi aku rasa x la blur mcm rozes.. ok je.. aktif lagi... din dah macam orang politik la pulak... acai tengoh ajor nuaq camana nak dpt anak lelaki... hehehehhe... perrgghh... payung arau kaler puteh tu.. kalu hujan gerenti x basah.. tapi x tau la arau musti basah malam tu.. hehehhe.. jgn mareh

9 comments:

yusrichu said...

bagus arau dah kawin.. tamat juga zaman bujang aru..din bila lagi.

yusrichu said...

koben..aku rasa kalau ko dah kekeringan gambar.. masuk pulak phase 2.publish gambar member member kahwin and famili. at least sapa yang tak pegi dan tak kenal boleh juga tahu.. macam aku nie selalu diperantauan.

deen said...

uteh,ko eja nama arau jd aru..
arumugam ke..
-aku? kawin? sanggup ke ko jd mentua aku?

s.k. said...

senarai alumni dib94-97 lelaki yg dipercayai belum kawin lg;

1. Rizaudin Isa
2. Zainul Harris
3. Hafizan
4. Faizal Akhtar
5. Azli (limau)
6. Arizan

ada lagi ni.. kalau salah tolong betulkan.. takpon tambahkan lg senarai ni..

mie payat said...
This comment has been removed by a blog administrator.
acai said...

mie payat!!!!
nie betul2 misteri

arau said...

sapa yang nak menyamar jadi mie payat ni?

s.k. said...

wei tah baik arr memainkan nama kawan kita yg dah arwah.. nnt kang hang pon arwah sama sekali

N.O.E.R. said...

Al-fatihah kepada org yg menyamar Mie Payat nih!