BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, June 21, 2007

best friend kawin - claimed by rozes


haahahah.. akhirnya kawin jugak mamat nih.. dgn orang lain pulak tuh... kecoh la lu... gambo ni aku dapek dari rozes... x pa la rozes.. pegi mampus sama cite lama.. aku still masukkan gambo ni sebagai kenangan semuah orang je... no hard feelingss... fuck the fore feelingss.. ni la time aku nak mencarut nih.. jgn marah... tapi paling ganaih mamat dengan meor la tuh... ko tengok dah macam gerilla taliban... kalu meor aku saspek bole la jadi gerilla ... tp mamat x kot dia hati baik.. cikgu muding pons dah gemok...

8 comments:

yusrichu said...

caya la mamat.. mamat sudah berubah. apa dia buat sekarang ni..

acai said...

dulu pun best friend kau gak.
Oklah tu. at least citer lama dilupakan.
yg paling penting, semua melepas. (termasuk ngan aku sekali). hehehe

ombakpenari said...

mamat skang ni dah lepak masjid sri petaling.. tu la tompek dio kalu ko nak cari dio.. tapi x do email kot.. perrrghh.. acai pons melepas ke.. sian .. punya ramai nak kat dia...

deen said...

korang tau pasal apa gambo aku tak de ?
pasal aku x pegi punn....

s.k. said...

aku pon tak pi jugak din...
apasal asik teringat awek yg dah terlepas... awek tu pon juga dah melepas.. sian kat mereka dan keluarga mereka.

s.k. said...

hisamudin ni sebijik mcm harun salim bachik da...

rozes said...

ha ha ha ha haram jadah korang .. =) ..kutuk org jek.. ha ha ha ha ha

Unknown said...

kalu aku jumpa si mamat ni mesti tak kenal dah.....lain beno rupenye